培诺教育——培养世界名校学生的摇篮

股票代码:834290

4008-118-532

留学手拉手

当前位置:培诺教育留学手拉手 → 全部

400个超级实用的英文缩写(下)

发布者:席浩文   发布时间: 2016-03-01 13:13   浏览次数: 8820

 J:
  J/C = Just Checking
  J/K = Just Kidding!
  J/W = Just Wondering
  JAFO = Just Another Fing Onlooker
  K:
  K/KK = OK/OK, OK
  KFY = Kiss For You
  KISS = Keep It Simple Stupid
  KIT = Keep In Touch
  KMA = Kiss My Ass
  KWIM = Know What I Mean
  KX = kiss
  KYPO = Keep Your Pants On
  L:
  L8R = Later
  LD = Long Distance
  LDTTWA = Let’s Do The Time Warp Again
  LLTA = Lots And Lots Of Thunderous Applause
  LMAO = Laughing My Ass Off
  LMK = Let Me Know
  LOL = Laughing Out Loud/Lots Of Luck(Love)
  LTIC = Laughing ’Til I Cry
  LTNS = Long Time No See
  LYL = Love Ya Lots
  LYLAS = Love You Like A Sister
  M:
  M8T = Mate
  MHOTY = My Hat’s Off To You
  MM = Market Maker
  MorF = Male or Female?
  MOTD = Message Of The Day
  MOTSS = Members Of The Same Sex
  MTFBWY = May The Force Be With You
  MWBRL = More Will Be Revealed Later
  MYOB = Mind Your Own Business
  N:
  N = And/Know/Now
  NAK = Nursing At Keyboard
  NAZ = Name, Address, Zip (also means Nasdaq)
  NBD = No Big Deal
  NBIF = No Basis In Fact
  NFI = No Fing Idea
  NFW = No Fing Way
  NIFOC = Nude In Front Of The Computer
  NM = Never Mind
  NMP = Not My Problem
  NMU = Nothing Much You
  NOYB = None Of Your Business
  NP = No Problem
  NQOCD = Not Quite Our Class Dear
  NRG = Energy
  NRN = No Reply Necessary
  NYCFS = New York City Finger Saluet
  O:
  OAUS = On An Unrelated Subject
  OBTW = Oh, By The Way
  OIC = Oh, I See
  OICU = Oh, I See You
  OMDB = Over My Dead Body
  OMG = Oh My God/Oh My Gosh
  OMIK = Open Mouth, Insert Keyboard
  ONNA = Oh No, Not Again
  OOC = Out Of Character
  OOTB = Out Of The Box/Out Of The Blue
  OT = Off Topic
  OTOH = On The Other Hand
  OWTTE = Or Words To That Effect
  OZ = stands for "Australia"
  P:
  PEBCAK = Problem Exists Between Chair And Keyboard
  PEM = Privacy Enhanced Mail
  Pic = Picture
  PIMP = Peeing In My Pants
  PITA = Pain In The Ass
  PLS/PLZ = Please
  PMFJI = Pardon Me For Jumping In
  PO = Piss Off
  POS = Parents Over Shoulder
  POV = Point Of View
  PPL = People
  Pro = Professional
  PS = By The Way/Photoshop
  T:
  TAH = Take A Hike
  TANSTAAFL = There Ain’t No Such Thing As A Free Lunch
  TARFU = Things Are Really Fed Up
  TDTM = Talk Dirty To Me
  TEOTWAWKI = The End Of The World As We Know It
  TFN = Thanks For Nothin’
  THX/TX/THKS = Thanks
  TIA = Thanks In Advance
  TIAIL = Think I Am In Love
  TIC = Tongue In Cheek
  TLA = Three Letter Acronym
  TLGO = The List Goes On
  TM = Trust Me
  TMI = Too Much Information
  TMTOWTDI = There’s More Than One Way To Do It
  TPTB = The Powers That Be
  TSR = Totally Stuck in RAM
  TTFN = Ta Ta For Now
  TTT = That’s The Ticket/To The Top
  TTUL/TTYL = Talk To You Later
  TWHAB = This Won’t Hurt A Bit
  TY = Thank You
  TYVM = Thank You Very Much
  U:
  U = You
  UR = Your
  U R = You are
  unPC = unPolitically Correct
  URYY4M = You Are Too Wise For Me
  V:
  VFM = Values For Money
  VG = Very Good
  W:
  WAG = Wild Ass Guess
  WAI = What An Idiot
  WB = Welcome Back
  WCA = Who Cares Anyway
  WDYS = What Did You Say?
  WDYT = What Do You Think?
  WE = Whatever
  WEG = Wicked Evil Grin
  WG = Wicked Grin
  WGAFF = Who Gives A Flying F
  WIIFM = What’s In It For Me?
  WIT = Wordsmith In Training
  WITFITS = What in the F is this Sh
  WOG = Wise Old Guy
  Wot/Wut = What
  WRT = With Respect To/With Regard To
  WTF = What The F
  WTG = Way To Go!
  WTSDS = Where The Sun Don’t Shine
  WYMM = Will You Marry Me
  WYP = What’s Your Problem?
  WYRN = What’s Your Real Name?
  WYS = Whatever You Say
  WYSIWYG = What You See Is What You Get
  WYT = Whatever You Think
  X:
  X U = Kiss You
  Y:
  Y = Why
  Ya = You
  YA = Yet Another
  YAFIYGI = You Asked For It You Got It
  YDKM = You Don’t Know Me
  Yep/Yup = Yes
  YGBK = You Gotta Be Kiddin’
  YMMV = Your Mileage May Vary
  YNK = You Never Know
  YOYO = You’re On Your Own
  YR = Yeah, Right
  YSYD = Yeah, Sure You Do
  YTTT = You Telling The Truth?
  YYSSW = Yeah Yeah Sure Sure Whatever
 

 

留学手拉手

免费测您能否考上哈佛牛剑?

已有23141人参与,个人信息仅用于记录测试成绩不会外泄,请安心填写。

  •   
  • * 城市
    • 北京市
    • 上海市
    • 天津市
    • 重庆市
    • 广东省
    • 福建省
    • 浙江省
    • 江苏省
    • 山东省
    • 辽宁省
    • 江西省
    • 四川省
    • 陕西省
    • 湖北省
    • 河南省
    • 河北省
    • 山西省
    • 内蒙古
    • 吉林省
    • 黑龙江
    • 安徽省
    • 湖南省
    • 广西区
    • 海南省
    • 云南省
    • 贵州省
    • 西藏区
    • 甘肃省
    • 宁夏区
    • 青海省
    • 新疆区
    • 香港区(中国香港)
    • 澳门区(中国澳门)
    • 台湾省

      请选择省份或城市

    1.If x=4, which of the following is greatest in value?

    2.Trains A, B, and C passed through a station at different speeds. Train A’s speed eas 3 times Train B’s speed, and Train C’s speed was twice Train A’s. What was Train C’s speed, in miles per hour,if Train B’s speed was 7 miles per hour?

    3.If the average (arithmetic mean) of x,5x,and 6x is 8, what is the value of x?

    4.When the positive integer k is divided by 7, the remainder is 6, What is the remainder When k+2 is divided by 7?

    5.The first term of a sequence of numbers is 1. If each term after the first is the product of -2 and the preceding term,what is the sixth term of the sequence?

    6.If(2x-5)(2x+5)=5,what is the value of 4x?

    7.If 3a+4b=b,which of the following must equal 6a+6b?

    8.A salesperson’s commission is k percent of the selling price of a car.Which of the following represents the commission, in dollars,on 2 cars that sold for $14000 each.

    9.A restaurant has 19 tables that can seat a total of 84 people.Some of the tables seat 4 people, and the others seat 5 people.How many tables seat 5 people?

    10.The sides of a triangle each have length 5. All of the folloeing could be the length of the third side EXCEPT

以上是10道自测评估样题,提交信息后您可在线免费测试,已有23141人参与

最新动态